Nee, het is niet zomaar water...

Hoe geef je een iconisch watermerk, dat al 4 generaties vakmanschap en traditie doorgeeft, de aandacht die het verdient? Juist, door te communiceren op de 3 basiswaarden die hen onderscheiden: lokaal, mineraal en familiaal!

Klant:
Ginstberg
Projectdatum:
February 4, 2025

Het productengamma van Ginstberg was heel uitgebreid, en de designs hadden in de loop van de jaren alle mogelijke vormen aangenomen. Bepaalde producten verkochten niet, of pasten gewoon niet in het gamma.ย Er was ook geen duidelijk verhaal, geen communicatieplan en geen boodschap.ย Tijd voor wat structuur dus.ย 

Tijd voor duidelijkheid

๐…๐š๐ฌ๐ž 1: ๐ญ๐ž๐ซ๐ฎ๐  ๐ง๐š๐š๐ซ ๐๐ž ๐›๐š๐ฌ๐ข๐ฌ

Ginstberg zit vol verhalen, al 4 generaties lang wordt de passie doorgegeven op een prachtige locatie met respect voor mens en natuur. Daarnaast zijn ze de enige natuurlijk opwellende bron in Belgiรซ, en is het water nitraatvrij en zoutarm, dus geschikt voor iedereen. Samen met ย Taรฏs Croes capteerden we de verhalen die eigenlijk iedereen kent, en legden we de 3 waardenpijlers vast: Mineraal, Familiaal en Lokaal. Rond deze 3 pijlers wordt Ginstberg gebouwd.

๐…๐š๐ฌ๐ž 2: ๐„๐ž๐ง ๐๐ฎ๐ข๐๐ž๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ž ๐ฉ๐ซ๐จ๐๐ฎ๐œ๐ญ๐ž๐ง๐ฌ๐ญ๐ซ๐ฎ๐œ๐ญ๐ฎ๐ฎ๐ซ

De laatste jaren had Ginstberg, op vraag van klanten, heel veel producten aan het gamma toegevoegd. Ook hadden al die producten verschillende labels, waardoor geen lijn in design meer zat. Tijd om te schrappen in het aanbod en de juiste producten aan de juiste kanalen en doelgroepen te linken.

Een nieuw elan voor Ginstberg

Klaar voor jouw succesverhaal? Neem contact op!